הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2010 4:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  או
נושא: או תאריך: 7/21/2010 4:40:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

XT ודאור אלו רמות המצוונות ליין של מוצרים הכל ממערכות הילוכים, דרך מערכות הינעה
מעצורים,נאבות וכו´....

במחירים של הדברים הללו היום הייתי משקיע כבר בחדש או יד שנייה ממודל מתקדם יותר
סה"כ מדובר ברכיבים מכאנייים מבוסיי קפיצים אשר השנים לא עושות להם טוב.
אם אתה מתעקש על ציוד זה אני הייתי בוחר במערכת שנעשה בה שימוש מועט או
לחילופין במערכת החדשה יותר.


חזרה לפורום