הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/21/2010 7:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שימאנו מתחדשים עם השנים
נושא: שימאנו מתחדשים עם השנים תאריך: 7/21/2010 7:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הרמה של דאור היום מקבילה מבחינות רבות לLX ואפילו XT של תחילת העשור.

סביר להניח שמלבד בלאי, הדאור לא נופלת מהXT הישנה. אם הXT במצב טוב היא יכולה לשמש לשיפוץ של שלדה עתיקה כלשהי, אבל אם שתיהן במצב טוב כנראה שהייתי מעדיף את היותר חדשה לאופניים רגילים. כמובן שכל זה בתנאי שאין בלאי על אף חלק של המערכת.


חזרה לפורום