טקסט הודעת פורום
7/21/2010 11:33:00 PM
ערן עוזיאלי
מיחזור פנימית ישנה
נושא:
מיחזור פנימית ישנה
תאריך:
7/21/2010 11:33:00 PM
מחבר/ת:
ערן עוזיאלי
אני לקחתי פנימית שהתפנצ´רה, גזרתי והלבשתי בשתי שכבות על הצינור בצפיפות ובא לציון גואל.
חזרה לפורום