טקסט הודעת פורום
| 7/22/2010 8:08:00 AM |
|
נושא: אתה נכנס לתחום יבבני המשקל, וזה כבר גדול עלי תאריך: 7/22/2010 8:08:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל יש עוד אנשים כמוך. יש להם אתר: http://weightweenies.starbike.com/
תבלה :rolleyes:
ואולי תציע לדרור לפתוח את פורום יבבני המשקל הראשון בישראל... :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|