הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/22/2010 11:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  ואם כבר ממחזרים פנימיות
נושא: ואם כבר ממחזרים פנימיות תאריך: 7/22/2010 11:18:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

פנימיות הן אחלה רצועות קשירה. מאוד חזקות, נמתחות הרבה, קשרים בהן לא נפתחים, ולא עולה כלום.

:cool:


חזרה לפורום