טקסט הודעת פורום
7/22/2010 11:18:00 AM
צחי בר סלע
ואם כבר ממחזרים פנימיות
נושא:
ואם כבר ממחזרים פנימיות
תאריך:
7/22/2010 11:18:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
פנימיות הן אחלה רצועות קשירה. מאוד חזקות, נמתחות הרבה, קשרים בהן לא נפתחים, ולא עולה כלום.
:cool:
חזרה לפורום