טקסט הודעת פורום
7/23/2010 10:48:00 AM
עידו מאיר
מישהו מכיר מסלול לסלע האדום?
נושא:
מישהו מכיר מסלול לסלע האדום?
תאריך:
7/23/2010 10:48:00 AM
מחבר/ת:
עידו מאיר
אני יודע שזו לא התקופה הכי טובה לנסוע לשם..
אפשרי גם לחלק את הרכיבה לכמה ימים
חזרה לפורום