טקסט הודעת פורום
| 7/23/2010 3:10:00 PM |
|
נושא: תשאיר ככה-לי גנבו כסא כבר פעם אחת... תאריך: 7/23/2010 3:10:00 PM
מחבר/ת: t g
אם אתה לא מרבה בנסיעה באוטובוסים כמוני-זה מיותר אני עושה הרבה מסלולי דאוןהיל-ועולה עם אוטובוס-אז יש לזה חשיבות. כל השאר לדעתי-רק חסרונות,
|
חזרה לפורום |
|
|