הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2010 3:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  תשאיר ככה-לי גנבו כסא כבר פעם אחת...
נושא: תשאיר ככה-לי גנבו כסא כבר פעם אחת... תאריך: 7/23/2010 3:10:00 PM
מחבר/ת: t g

אם אתה לא מרבה בנסיעה באוטובוסים כמוני-זה מיותר
אני עושה הרבה מסלולי דאוןהיל-ועולה עם אוטובוס-אז יש לזה חשיבות.
כל השאר לדעתי-רק חסרונות,


חזרה לפורום