הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2010 7:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר כהן עם תוכן  בעיה בלמ אחורי
נושא: בעיה בלמ אחורי תאריך: 7/23/2010 7:29:00 PM
מחבר/ת: עומר כהן

כאשר אני לוחץ לעצור לאחר שאופניים עומדות קצת אני מרגיש את הידית שהיא עובד על ריק מה עושים זה נראה כאלו יש אויר במערכת מה ניתן לעשות המערכת היא avid ultra jicy7


חזרה לפורום