טקסט הודעת פורום
| 7/23/2010 7:29:00 PM |
|
נושא: בעיה בלמ אחורי תאריך: 7/23/2010 7:29:00 PM
מחבר/ת: עומר כהן
כאשר אני לוחץ לעצור לאחר שאופניים עומדות קצת אני מרגיש את הידית שהיא עובד על ריק מה עושים זה נראה כאלו יש אויר במערכת מה ניתן לעשות המערכת היא avid ultra jicy7
|
חזרה לפורום |
|
|