נושא: תשובה קצת מאוחרת תאריך: 7/25/2010 11:53:00 AM
מחבר/ת: Tomer Nobel
:eek: אתה מתאר מצב של עומס קבוע לאורך שנים לכן ניתן לדעתי להסיק כי הבעייה היא עומס מתמשך על שרירים וגידים ובקיצור- רקמה רכה. לעיתים (לא רחוקות) הרקמות הללו לאורך שנים של עומס מתקצרות ואף מצתלקות גם לגיל יש השפעה לכך. לכן וזאת מבלי לבדוק אותך ולכן אומר זאת בכלליות שאם זה המצב אז: א. עיסוי יעזור לך להרגיש טוב אבל לא יותר מיום יומיים. ב. לקיחת כדורי מגנזיום לא יעזור.
מה שיכול לעזור אבל כדאי לעשות זאת רק לאחר בדיקה - מתיחות בליסטיות לשרירים הרלוונטים. בשיטה זו ניתן להחזיר לרקמה המקוצרת את התכונות האלסטיות שאבדו להן. לרוב מושג שיפור תוך שבועיים-שלוש...
תומר
|