נושא: עד כמה מדוייק העניין? תאריך: 7/25/2010 2:03:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אני בדקתי (עכשיו) את התוכנה ( על N97 ) במצב "הליכה" (כי הלכתי :) ). הלכתי כ-300 מטרים והיתה לי קפיצה לרחוב ליד (עניין של פי-2 מההליכה עצמה...)
עד כמה מדוייק העסק אצלך? ברכיבה במישור, סטייה של כמה מאות מטרים פחות משפיעה מאשר קפיצה בשטח - הנה דוגמה לסטייה גדולה מאוד בחישוב גבהים: הנה אני רגע על הצוק הגבוה, הופ ירדתי 200 מטרים במחצית השניה ואני עמוק בנקיק, והופ חזרתי בטיפוס של 200 מטרים אנכיים בחצי שניה. זה קורה?
|