נושא: Stumpjumper fsr comp201 תאריך: 7/25/2010 3:05:00 PM
מחבר/ת: Etan Gold
שלום לכולם, אני חושב לקנות Stumpjumper fsr comp מידה L שנת 2010 . בדגם זה יש בולם Fox Float 130mm . למישהו יש נסיון עם בולם זה? אני רוכב שבילים וסינגלים באיזור מיתר,סנסנה,ויער יתיר שכאן יש עליות דרדרת. האם תהיה השפעה על יכולת הטיפוס? אשמח לשמוע דעתכם... בברכה, איתן 0526204418
|