הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/25/2010 3:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ביטון עם תוכן  GARY FISHER ROSCOE 2
נושא: GARY FISHER ROSCOE 2 תאריך: 7/25/2010 3:44:00 PM
מחבר/ת: שי ביטון



מדובר על זוג אופניים מעולים.

יש לי אותם שנה ,
אני רוכב XC ולאט לאט מתקדם ל - XC אגרסיבי.

אופניים קלות ,
בולם אחורי מסוג FOX FLOAT RP2 DRVC - ממש תענוג ,
בולם קידמי - TALAS 32 RL עם מנגנון קיצור מהלך 100_120_140
חלקי XT ו SLX של שימאנו.
ברקסים AVID EXILAR (ולא JUCY 3 - הם נמצאים ב - ROSCOE 1 )

אני מודה שלא טחנתי את האופניים ,
בערך פעם בשלושה שבועות מסלולים כמו ה - 21K ודומיו.
פעמיים בשבוע כ - 3 שעות רכיבות בת"א לעבודה.

אני לא חושב שבמחיר שלהם תמצא מקבילה טובה ,
אבל תמיד שווה לנסות.

נ.ב
אני שידרגתי צמיגים ל - MAXXIS - TUBELESS
2.35 מקדימה
2.1 מאחורה

שי.


חזרה לפורום