נושא: GARY FISHER ROSCOE 2 תאריך: 7/25/2010 3:44:00 PM
מחבר/ת: שי ביטון
מדובר על זוג אופניים מעולים.
יש לי אותם שנה , אני רוכב XC ולאט לאט מתקדם ל - XC אגרסיבי.
אופניים קלות , בולם אחורי מסוג FOX FLOAT RP2 DRVC - ממש תענוג , בולם קידמי - TALAS 32 RL עם מנגנון קיצור מהלך 100_120_140 חלקי XT ו SLX של שימאנו. ברקסים AVID EXILAR (ולא JUCY 3 - הם נמצאים ב - ROSCOE 1 )
אני מודה שלא טחנתי את האופניים , בערך פעם בשלושה שבועות מסלולים כמו ה - 21K ודומיו. פעמיים בשבוע כ - 3 שעות רכיבות בת"א לעבודה.
אני לא חושב שבמחיר שלהם תמצא מקבילה טובה , אבל תמיד שווה לנסות.
נ.ב אני שידרגתי צמיגים ל - MAXXIS - TUBELESS 2.35 מקדימה 2.1 מאחורה
שי.
|