טקסט הודעת פורום
7/25/2010 5:08:00 PM
noamgri .
דווקא יש שאלה ואחת גדולה מאד...
נושא:
דווקא יש שאלה ואחת גדולה מאד...
תאריך:
7/25/2010 5:08:00 PM
מחבר/ת:
noamgri .
מה סגנון הרכיבה שלך?
יש הבדל משמעותי בגיאומטריה ובמהלכי הבולמים של שני הזוגות ומכך היעוד שונה.
חזרה לפורום