נושא: מישהו יכול לייעץ לי לSETUP טוב לאופני מונגוס ? תאריך: 7/26/2010 11:41:00 AM
מחבר/ת: arik ashry
אני רוכב AM מתחיל ,ורכשתי לאחרונה מונגוס טאוקלי קומפ 2007 . האופניים מגיעים עם מזלג של מניטו ספליס SPLICE 130 שהוא די מאפן,ללא נעילה או ריבאונד . בולם אחורי סבבה עם ריבאונד. האם שווה לזרוק כסף על אופניים כאלה? :rolleyes:
|