הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 11:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא שווה לזרוק כסף על שום אופניים
נושא: לא שווה לזרוק כסף על שום אופניים תאריך: 7/26/2010 11:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל מאוד כדאי להשקיע :suss:

יש לך שלדה מוצלחת, עם אבזור בינוני. אם אתה מתחבר אליה, תוכל למצוא בהשקעה לא גדולה בולם קדמי באיכות טובה, שישדרג לך את הרכיבה עליה.
למטרות AM אולי גם תעדיף בולם במהלך 140, ואולי אפילו 150.


חזרה לפורום