נושא: לא שווה לזרוק כסף על שום אופניים תאריך: 7/26/2010 11:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל מאוד כדאי להשקיע :suss:
יש לך שלדה מוצלחת, עם אבזור בינוני. אם אתה מתחבר אליה, תוכל למצוא בהשקעה לא גדולה בולם קדמי באיכות טובה, שישדרג לך את הרכיבה עליה. למטרות AM אולי גם תעדיף בולם במהלך 140, ואולי אפילו 150.
|