נושא: בולם קדמי תאריך: 7/26/2010 12:04:00 PM
מחבר/ת: arik ashry
מה מומלץ? כי חפרתי המון באתר כדי למצוא מזלג טוב אבל אני לא כ"כ מבין בסוגים חוץ מהחברות הגדולת (פוקס ,מרזוקי ,רוק שוקס וכו) ומידת מזלג שאני מחפש היא בהחלט 140 150 מ"מ עם יכולת נעילה וריבאונד ושיהיו גם סבבה לרכיבות XC . תודה על התשובה אבל לזרוק כסף ולשקיע זה בערך אותו דבר ...אני לא קונה בשביל סטייל אלא לפי צורך :rolleyes:
|