הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 12:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  arik ashry עם תוכן  בולם קדמי
נושא: בולם קדמי תאריך: 7/26/2010 12:04:00 PM
מחבר/ת: arik ashry

מה מומלץ? כי חפרתי המון באתר כדי למצוא מזלג טוב אבל אני לא כ"כ מבין בסוגים חוץ מהחברות הגדולת (פוקס ,מרזוקי ,רוק שוקס וכו) ומידת מזלג שאני מחפש היא בהחלט 140 150 מ"מ עם יכולת נעילה וריבאונד ושיהיו גם סבבה לרכיבות XC .
תודה על התשובה
אבל לזרוק כסף ולשקיע זה בערך אותו דבר ...אני לא קונה בשביל סטייל אלא לפי צורך
:rolleyes:


חזרה לפורום