טקסט הודעת פורום
| 7/26/2010 12:24:00 PM |
|
נושא: בולם קידמי תאריך: 7/26/2010 12:24:00 PM
מחבר/ת: שבי א
אני רכבתי שנה שלמה am עם בולם
מרזוקי 100 מ"מ והיה די סבבה לאחרונה החלפתי את הבולם ל-רוקשוקס פייק 140 מ"מ יד שניה ב600 ש"ח ועכשיו עוד יותר סבבה
|
חזרה לפורום |
|
|