הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 12:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שבי א עם תוכן  בולם קידמי
נושא: בולם קידמי תאריך: 7/26/2010 12:24:00 PM
מחבר/ת: שבי א

אני רכבתי שנה שלמה am עם בולם

מרזוקי 100 מ"מ
והיה די סבבה
לאחרונה החלפתי את הבולם
ל-רוקשוקס פייק 140 מ"מ
יד שניה ב600 ש"ח
ועכשיו עוד יותר סבבה


חזרה לפורום