טקסט הודעת פורום
| 7/26/2010 12:36:00 PM |
|
נושא: בולמי פוקס תאריך: 7/26/2010 12:36:00 PM
מחבר/ת: arik ashry
בולם שמן או אויר? איזה דגם מומלץ ולא יקר מדי? ציר? מה הכוונה נאבות או הדסט? מצטער על הבורות למה בולם אחורי בד"כ זול יותר מבולם קדמי?
erick Beginner Am rider fatty 86 kg :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|