הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 12:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  arik ashry עם תוכן  בולמי פוקס
נושא: בולמי פוקס תאריך: 7/26/2010 12:36:00 PM
מחבר/ת: arik ashry

בולם שמן או אויר? איזה דגם מומלץ ולא יקר מדי?
ציר? מה הכוונה נאבות או הדסט?
מצטער על הבורות
למה בולם אחורי בד"כ זול יותר מבולם קדמי?

erick
Beginner Am rider
fatty
86 kg
:rolleyes:


חזרה לפורום