הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 12:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בולמי פוקס
נושא: בולמי פוקס תאריך: 7/26/2010 12:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

כולם יקרים - משום שפוקס מייצרים רק בולמים ברמה גבוהה מאוד, שלא כמו יצרנים אחרים המייצרים סדרות ברמות איכות שונות וברמות מחיר שונות בהתאם.

בכל הבולמים שהזכרתי יש שיכוך שמן. ההבדל הוא בין קפיץ אויר לסליל מתכת.
למעשה רק בבולמי אויר תחרותיים מסויימים מאוד יש שיכוך מבוסס על אויר, והוא לא מאוד מוצלח. לAM קח רק בולם סליל-שמן או אויר-שמן.

אישית אני מעדיף התנהגות של סליל מתכת - הרבה יותר חלק וסופג.
אבל בולמי אויר יש היום ברמה גבוהה מאוד, ובקדמיים של פוקס בהחלט אפשר "להסתפק" אם משקל חשוב לך.

"ציר" - הכוונה לציר הגלגל. ההדסט שלך הוא בכל מקרה "1.125 (אינטש ושמינית) ואין לך יכולת לשחק עם זה.

על בולם אחורי אין עומס צידי, משום שהמתלה האחורי סופג עומסים צידיים ומפעיל לחץ אורכי בלבד על הבולם. הקדמי הוא כל המתלה, וגם ברכיבה הכי רגועה יש עליו עומסים צידיים אדירים, שהוא צריך להתמודד איתם.


חזרה לפורום