נושא: שלדה מצוינת !!! תאריך: 7/26/2010 1:29:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
היי . שלדה מצוינת קודם כל . החלקים האחרים ניתן לשדרג . תתחיל לרכב ולענות מהרכיבה עצמה . תראה שאתה מתחבר לתחום . לאחר מכן ניתן לשפר מכלולים . חבר שלי שדרג את האופניים בבולם של מרזוקי 145 בעוד עלות של סביבות 1200 ש"ח שעובד פשוט נפלה .
|