הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 1:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  arik ashry עם תוכן  בולמי פוקס - בשורה התחתונה (SETUP)
נושא: בולמי פוקס - בשורה התחתונה (SETUP) תאריך: 7/26/2010 1:48:00 PM
מחבר/ת: arik ashry



תודה על ההסבר המפורט ועל המגיבים האחרים :) אז בשורה התחתונה האם תוכל להמליץ על דגם בולם קדמי טוב שכדאי לשדרג (ממניטו ספליס 130) ועל ציר גלגל מה המשמעות של ציר סטנדרטי? ציר 15 - 20 מ"מ? איך זה בא לידי ביטוי ברכיבה? מהירה יותר? זורמת יותר? באמת תודה על ההסברים :rating:
אריק. :)



חזרה לפורום