הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 3:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  צירי גלגל קדמי
נושא: צירי גלגל קדמי תאריך: 7/26/2010 3:07:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

:| הסטנדרטי טוב למדי, ואפשר לעשות איתם כמעט הכל.
הצירים העבים יותר משפרים לא את החוזק והעמידות, אלא את הקשיחות הצידית.
מערכות עם ציר 20מ"מ הן סטנדרט בבולמים בעלי מהלך של 160מ"מ ומעלה.
ציר 15מ"מ נכנס רק בשנים האחרונות לתחום הביניים בל בולמים בעלי מהלכים שבין 100 לבין 150, במטרה לתת מבנה קשיח יותר ללא תוספת משקל. יותר נדיר במשומשים.

זה בא לידי ביטוי בשליטה טובה יותר על האופניים, בגלל הפחתה בגמישות צידית. לא משהו שכרוכב מתחיל אתה חייב.

שים לב שצריך גם בולם בעל הציר המבוקש, וגם גלגל בעל טבור (נאבה) תואם.

אני מצטרף להמלצה להתחיל עם הקיים, ולשדרג עם הזמן. בעוד שאני מאוד אוהב את הטאוקאלי, יכול להיות שאתה לא תתחבר אליה, ואם תרצה להחליף אופניים, אזי קניית בולם+גלגל עלולה להיות מיותרת.


חזרה לפורום