טקסט הודעת פורום
7/26/2010 3:29:00 PM
שי מילר
שטיפה
נושא:
שטיפה
תאריך:
7/26/2010 3:29:00 PM
מחבר/ת:
שי מילר
מה הוחלט. מה עדיף: :suss: שטיפה סתם בצינור או במכונת שטיפה של מים בלחץ?
חזרה לפורום