הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/26/2010 3:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מילר עם תוכן  שטיפה
נושא: שטיפה  תאריך: 7/26/2010 3:29:00 PM
מחבר/ת: שי מילר

מה הוחלט. מה עדיף: :suss: שטיפה סתם בצינור או במכונת שטיפה של מים בלחץ?


חזרה לפורום