טקסט הודעת פורום
| 7/27/2010 1:11:00 AM |
|
נושא: המלצה ך Norco BigFoot תאריך: 7/27/2010 1:11:00 AM
מחבר/ת: נתנאל דרזי
אני יכל להשיג אותם ב 2500 ש"ח חדשות..השאלה היא עם יש להם דפקטים או לא?!די זול יחסית למפרט לא?תקנו אותי עם אני טועה :confused: :confused: :confused: :confused: .
|
חזרה לפורום |
|
|