נושא: טיול לילה.... תאריך: 7/28/2010 10:11:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל
שלום לכם!
אנחנו מחפשים מסלול לטיול לילה אשר יבוצע במהלך אחד מלילות ירח מלא בחודשים הקרובים. רעיונות? את נחל פרצים וסדום עשינו בשנה שעברה..... עדיף מעגלי אבל הקפצה קצרה אפשרית גם, אפילו להשתמש בשירות של מקפיצן כזה או אחר אפשרית אבל רצויה פחות ;) 40 ק"מ נשמע סביר, חבורה של רוכבים בכושר טוב וידע טכני בינוני +++.
קבצים / רעיונות / אפשרויות / נאצות וגידופים :p :p :p יתקבלו בברכה!
תודה דני BCR
|