טקסט הודעת פורום
| 7/29/2010 1:54:00 PM |
|
נושא: חיזוק האופניים בנוסף לתושבות תאריך: 7/29/2010 1:54:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt
אני משתמש גם בפנימיות כביש לקשור את האופניים למתקן גם בנוסף לקשירה לתושבות. הפנימיות כביש מעדקות את זה מצוין. ממליץ..
|
חזרה לפורום |
|
|