טקסט הודעת פורום
7/31/2010 12:03:00 AM
איתן ברמן
:rating: מנסיון בדיסקים, קראנקים, בולמים....
נושא:
:rating: מנסיון בדיסקים, קראנקים, בולמים....
תאריך:
7/31/2010 12:03:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
דוקא עם השלדה שלי לא נתקלתי בבעיה הזאת, אבל סביר להניח שזה יעבוד כמו במקומות האחרים.
חזרה לפורום