הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/31/2010 12:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן   :rating: מנסיון בדיסקים, קראנקים, בולמים....
נושא: :rating: מנסיון בדיסקים, קראנקים, בולמים.... תאריך: 7/31/2010 12:03:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

דוקא עם השלדה שלי לא נתקלתי בבעיה הזאת, אבל סביר להניח שזה יעבוד כמו במקומות האחרים.


חזרה לפורום