נושא: השאלה שלך כללית מדי תאריך: 8/1/2010 8:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
"אופני AM" זו הגדרה נזילה, והיו דיונים איןספור רק על "מה זה בכלל AM?" - ואין מסקנה אחת ברורה. כנראה צריך להתייעץ עם אנשי השיווק של החברות השונות, וגם אז לא תהיה תשובה אחת...
אני אוהב את מונגוס טאוקאלי, ובמשומשים ניתן למצוא אותה במחירים נמוכים. תמורה מעולה לכסף. אבל יש עוד דגמים שיכולים להתאים לך, במיוחד במשומשים. לגבי המשקל - יותר קל = יותר יקר. יש מציאות, אבל אל תצפה לניסים.
המידה שלך היא בדרך כלל M, אבל זה לא טריויאלי, ויש הבדלים בין יצרנים, ולפעמים גם בין דגמים של אותו יצרן. כדאי לרכב ולחוש כל זוג שאתה שוקל לקנות, ממש כמו שלא היית קונה נעליים רק על פי המידה הרשומה, בלי למדוד.
בהצלחה
|