נושא: אופניים AM תאריך: 8/1/2010 11:02:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
היי קודם כל אני מאוד מסכים לגבי TEOKALI , אופניים מצוינים ונותנים תמורה טובה למחיר . כמו כן הייתי ממליץ לבחון עוד את ENDURO 2005-2007 של ספשלייז או את PITCH שאילו דגמים טובים מאוד . אני אישית רוכב על HEKLER שזה גם דגם לא רא לאופניי AM
|