הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2010 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  אופניים AM
נושא: אופניים AM  תאריך: 8/1/2010 11:02:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

היי
קודם כל אני מאוד מסכים לגבי TEOKALI , אופניים מצוינים ונותנים תמורה טובה למחיר .
כמו כן הייתי ממליץ לבחון עוד את ENDURO 2005-2007 של ספשלייז או את PITCH שאילו דגמים טובים מאוד .
אני אישית רוכב על HEKLER שזה גם דגם לא רא לאופניי AM



חזרה לפורום