טקסט הודעת פורום
| 8/1/2010 3:49:00 PM |
|
נושא: אטם בבולם זעזועים קדמי כל הזמן עולה תאריך: 8/1/2010 3:49:00 PM
מחבר/ת: גלעד שוחט
שלום,
יש לי אופניים מסוג diamondback עם בולם זעזועים קדמי ומדי פעם האטם שנמצא בין הצינור הפנימי לחיצוני עולה מעל המקום שהוא אמור להיות .
האם יש פתרון לבעיה זו?
בתודה,
גלעד.
|
חזרה לפורום |
|
|