טקסט הודעת פורום
| 8/1/2010 6:00:00 PM |
|
נושא: מגורה לואיס תאריך: 8/1/2010 6:00:00 PM
מחבר/ת: עודד
האם יש עוד דרך לכוון את נקודת הלחיצה מלבד הכיוון על הלחיצה? במהלך רכיבה הידיים מאוד כואבות לי כי נקודת הלחיצה מאוד קצרה וככה מאוד כואבות לי הידיים. תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|