הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/1/2010 6:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד עם תוכן  מגורה לואיס
נושא: מגורה לואיס תאריך: 8/1/2010 6:00:00 PM
מחבר/ת: עודד

האם יש עוד דרך לכוון את נקודת הלחיצה מלבד הכיוון על הלחיצה?
במהלך רכיבה הידיים מאוד כואבות לי כי נקודת הלחיצה מאוד קצרה וככה מאוד כואבות לי הידיים.
תודה!


חזרה לפורום