טקסט הודעת פורום
8/2/2010 1:03:00 PM
צחי בר סלע
כאשר עובי הרפידה בערך חצי מ"מ
נושא:
כאשר עובי הרפידה בערך חצי מ"מ
תאריך:
8/2/2010 1:03:00 PM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
תמונה מתוך מדריך של Shimano Deore.
אין סיבה שיהיה הבדל גדול בין דגמים שונים של בלמים לאופניים.
חזרה לפורום