הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2010 6:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  שמינית קלה(יחסית) בגלגלי שיניים:
נושא: שמינית קלה(יחסית) בגלגלי שיניים: תאריך: 8/2/2010 6:37:00 PM
מחבר/ת: t g

יש לי שאלה למומחים פה:
אני רואה שמינית קלה יחסית,בשני הגלגש´ים הקידמיים.
אופני פרירייד
בהתחלה חשבתי שזה רק בגדול-אבל למעשה זה גם בקטן -וזה ניראה כאילו יחד איתו הם "באותה שמינית"
השאלה:האם יכול להיות ציר מרכזי עקום קצת שהוא עושה את הבעיה?
ואז האם רק להחליף ציר?



חזרה לפורום