נושא: שמינית קלה(יחסית) בגלגלי שיניים: תאריך: 8/2/2010 6:37:00 PM
מחבר/ת: t g
יש לי שאלה למומחים פה: אני רואה שמינית קלה יחסית,בשני הגלגש´ים הקידמיים. אופני פרירייד בהתחלה חשבתי שזה רק בגדול-אבל למעשה זה גם בקטן -וזה ניראה כאילו יחד איתו הם "באותה שמינית" השאלה:האם יכול להיות ציר מרכזי עקום קצת שהוא עושה את הבעיה? ואז האם רק להחליף ציר?
|