טקסט הודעת פורום
| 8/2/2010 10:01:00 PM |
|
נושא: התחדשתי באופניים חדשות :) תאריך: 8/2/2010 10:01:00 PM
מחבר/ת: itzik bh
טוב לא באמת חדשות יד שניה אבל עדיין.. :) :) קניתי מרידה AM 500... מת לבדוק אותם בשטח.. הם יצטרפו למרידה סאב 40 שלי שאני פשוט מאוהב בהם :)
|
חזרה לפורום |
|
|