טקסט הודעת פורום
| 8/2/2010 11:23:00 PM |
|
נושא: יציבות תאריך: 8/2/2010 11:23:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt
גם לי יש את האופניים האלה, ואני יורד מהר בירידות לפעמים אני מרגיש יציב ולפעמים לא, אבל אולי תנסה גם לא רק לעמוד על הפדאלים אלא גם לכוון את משקל הגוף קדימה או אחורה תלוי.
|
חזרה לפורום |
|
|