הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/2/2010 11:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר 500watt עם תוכן  יציבות
נושא: יציבות תאריך: 8/2/2010 11:23:00 PM
מחבר/ת: איתמר 500watt

גם לי יש את האופניים האלה, ואני יורד מהר בירידות לפעמים אני מרגיש יציב ולפעמים לא, אבל אולי תנסה גם לא רק לעמוד על הפדאלים אלא גם לכוון את משקל הגוף קדימה או אחורה תלוי.


חזרה לפורום