הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 7:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  יכול להיות שזה הציר
נושא: יכול להיות שזה הציר תאריך: 8/3/2010 7:19:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ויכול להיות שהזרוע יושבת מעט עקום על הציר.
איזה ציר?
איזה קראנק?
מה סוג החיבור?

נסה לפרק את הזרוע ולבדוק האם הציר כשלעצמו מסתובב חלק.
בהרכבה בדוק אם היא נכנסת למקום ונשארת יציב גם בלי ההידוק.

אם הבעיה היא בשחיקה של הזרוע, החלפת ציר בלבד לא תעזור.


חזרה לפורום