הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 7:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  תתחדש!
נושא: תתחדש! תאריך: 8/3/2010 7:34:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

לי יש את האח הגדול TRANSS MISSION 900 ולאשתי SUB 40 מדהימות!

רכיבות מהנות ובטוחות :)

דני


חזרה לפורום