טקסט הודעת פורום
| 8/3/2010 8:57:00 AM |
|
נושא: תשובות לכל מי שהגיב תאריך: 8/3/2010 8:57:00 AM
מחבר/ת: ל ב
1.יש לי בולמים של סנטו,מקדימה 120 מ"מ שמן ומאחורה אפיקון אוויר,לשניהם יכולת נעילה ותיקוני ריבאונד. 2. לחץ האוויר ששמתי בצמיגים 35 psi בשניהם. מודה לכם על התגובות עד כה
|
חזרה לפורום |
|
|