נושא: ניראה לי שהבעיה היא בסוג של הבלמים.. תאריך: 8/3/2010 11:49:00 AM
מחבר/ת: נתנאל דרזי
קניתי Norco BigFoot חדשות והבלמים שקיבלתי איתם הם Juicy 3 ובהם עושים לי את הרעשים האלה שהוזכרו פה.. זה לא עושה תמיד אבל שאני מפדל חזק אני שומע כאילו מכניסים מברג לתוך הדיסק ואז יש חריקות.. הלכתי לכמה חניות ולא מצאו ת´בעיה אז התייאשתי ובינתיים אני רוכב ככה.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|