טקסט הודעת פורום
| 8/3/2010 12:27:00 PM |
|
נושא: כדאי לבדוק שלחץ האויר בבולם האחורי מתאים למשקל שלך תאריך: 8/3/2010 12:27:00 PM
מחבר/ת: ל ב
לאיזה כוון לסובב את הריבאונד_(כוונתי האם למינוס או לפלוס)? האם כדאי גם לסובב את הריבאונד במזלג,מאחר והמזלג מתחיל לקפץ לפני שכל השלדה מעבירה לי תחושה של חוסר עקב בקרקע?
|
חזרה לפורום |
|
|