הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 12:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עם תוכן  אהה...מכיר ת´בעיה..זה מעצבן...
נושא: אהה...מכיר ת´בעיה..זה מעצבן... תאריך: 8/3/2010 12:49:00 PM
מחבר/ת: איציק

בד"כ..זה קורה לי בכל פעם שיש לי פנצ´ר וצריך להחזיר ת´גלגל...אצלי לפחות שהמעצורים חורקים..או שרק מזיזים ת´אופניים קדימה או אחורה ויש חריקה מעצבנת כזאת..זה שהרפידות סגורות קצת ולוחצות על הדיסק.. אם ת´לא רוצה להסתכן בלהכניס מברג ולפתוח אותם לבד כמו שאני עושה.. :suss: תבקש מחנות...אבל בטוח שזה לא קשור לסוג של הבלמים...


חזרה לפורום