הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 12:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עם תוכן  בקשר ללפטי..
נושא: בקשר ללפטי.. תאריך: 8/3/2010 12:54:00 PM
מחבר/ת: איציק

לקנות אופני AM לא אקטואלי..מבחינה כלכלית..אני רק בן 16 ואינלי כלכך הרבה זמן להתעסק במכירה וקנייה של אופניים.. בכל מק´..התחדשתי באופנים של רידלי פול קרבון ופול XT לתחריות קרוס..עם נעילה של הבולם מהכידון...עכשיו אני טס בחולות... :p


חזרה לפורום