נושא: בקשר ללפטי.. תאריך: 8/3/2010 12:54:00 PM
מחבר/ת: איציק
לקנות אופני AM לא אקטואלי..מבחינה כלכלית..אני רק בן 16 ואינלי כלכך הרבה זמן להתעסק במכירה וקנייה של אופניים.. בכל מק´..התחדשתי באופנים של רידלי פול קרבון ופול XT לתחריות קרוס..עם נעילה של הבולם מהכידון...עכשיו אני טס בחולות... :p
|