הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מניח שאתה מתכוון לסליל (גם לאויר יש שמן...)
נושא: אני מניח שאתה מתכוון לסליל (גם לאויר יש שמן...) תאריך: 8/3/2010 2:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הבולמים של סנטור לא משהו מלכתחילה.

אחת הבעיות שלהם היא צורך בטיפולים תכופים.
כמה זמן הקדמי שלך לא קיבל טיפול?

בכל מקרה, הייתי שוקל להחליף את הקדמי. כל בולם בסיסי במצב טוב של מאניטו או רוקשוקס יהיה עדיף עליו.


חזרה לפורום