נושא: עזרה : אחרי חצי שנה הגיע הזמן להחליף צמיגים תאריך: 8/3/2010 5:03:00 PM
מחבר/ת: yoni lakan
שלום לכולם , אחרי חצי שנה של רכית שבילים דאון היל כביש וכל סוג שהוא על האופניים שלי (GT ROCKUS I-DRIVE 7) שהם באמת אחלה אופניים אני צריך להחליף צמיג. אני מעוניין בעזרה שלכם לבחור צמיג שהוא מיועד בעיקר ל-AM פרי-רייד ולא משנה המחיר. תודה רבה לכל מי שעוזר :cool:
|