נושא: הכלל שלי הוא: תאריך: 8/3/2010 6:56:00 PM
מחבר/ת: t g
קידמי רחב-לפחות 2.5 ואחורי 2.3,2.35 לאחורי לקחתי צמיג מדבקה של DSI יש כאלה בחנויות אופניים שכונתיות ב70-90 שח,תוודא שיש לו רק חתך וקוביות כמו שאתה אוהב(גלגול מהיר ואחיזה) לקידמי-יש לי צמיג DH 2.5 של אינטנס-כבד מאוד ואין סופי לא הייתי הולך עליו במקומך-תנסה את הWTB ברזל 2.5 הוא עולה 130 ש"ח-והוא שוקל 950 שלי כיום שוקל 1300 ועולה 300 :(( :(( בהצלחה :)
|