הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 6:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  הכלל שלי הוא:
נושא: הכלל שלי הוא: תאריך: 8/3/2010 6:56:00 PM
מחבר/ת: t g

קידמי רחב-לפחות 2.5 ואחורי 2.3,2.35
לאחורי לקחתי צמיג מדבקה של DSI יש כאלה בחנויות אופניים שכונתיות ב70-90 שח,תוודא שיש לו רק חתך וקוביות כמו שאתה אוהב(גלגול מהיר ואחיזה)
לקידמי-יש לי צמיג DH 2.5 של אינטנס-כבד מאוד ואין סופי
לא הייתי הולך עליו במקומך-תנסה את הWTB ברזל 2.5 הוא עולה 130 ש"ח-והוא שוקל 950
שלי כיום שוקל 1300 ועולה 300
:(( :(( בהצלחה :)


חזרה לפורום