הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 7:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  אני מניח שאתה מתכוון לסליל (גם לאויר יש שמן...
נושא: אני מניח שאתה מתכוון לסליל (גם לאויר יש שמן... תאריך: 8/3/2010 7:32:00 PM
מחבר/ת: ל ב

ידוע אך הם בולמים בסיסיים שמספקים את העבודה, לא יותר מזה.
טרם ביצעתי להם טיפול כי רק לא מזמן עברתי מז"ק לש"מ.
האם אתה ממליץ לכוון את הריבאונד במזלג?


חזרה לפורום