טקסט הודעת פורום
| 8/3/2010 7:32:00 PM |
|
נושא: אני מניח שאתה מתכוון לסליל (גם לאויר יש שמן... תאריך: 8/3/2010 7:32:00 PM
מחבר/ת: ל ב
ידוע אך הם בולמים בסיסיים שמספקים את העבודה, לא יותר מזה. טרם ביצעתי להם טיפול כי רק לא מזמן עברתי מז"ק לש"מ. האם אתה ממליץ לכוון את הריבאונד במזלג?
|
חזרה לפורום |
|
|