טקסט הודעת פורום
| 8/3/2010 11:10:00 PM |
|
נושא: גבר אם יש לך עוד את הברקס למכירה אני מעוניין תאריך: 8/3/2010 11:10:00 PM
מחבר/ת: דן מרדכי
תהיה קצת גמיש 300 ש"ח אני בא לוקח אותו... לא צריך את הרוטור, רק תברקס ותרפידות... אם מתאים לך תשלח לי הודעה
|
חזרה לפורום |
|
|