הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/3/2010 11:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דן מרדכי עם תוכן  גבר אם יש לך עוד את הברקס למכירה אני מעוניין
נושא: גבר אם יש לך עוד את הברקס למכירה אני מעוניין תאריך: 8/3/2010 11:10:00 PM
מחבר/ת: דן מרדכי

תהיה קצת גמיש 300 ש"ח אני בא לוקח אותו... לא צריך את הרוטור, רק תברקס ותרפידות...
אם מתאים לך תשלח לי הודעה


חזרה לפורום