טקסט הודעת פורום
| 8/4/2010 7:22:00 AM |
|
נושא: דוחות בטיילת!??! תאריך: 8/4/2010 7:22:00 AM
מחבר/ת: איציק
מישו פה שמע על זה שעיירית תל אביב מחלקת דוחות לרוכבי אופניים בטיילת???!? חייב תשובה בדחיפות..זה משנה לי את כל המסלולים ודרכי ההגעה לירקון... :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|