נושא: קודם כל, העובדה היא שהם לא מספקים את העבודה תאריך: 8/4/2010 8:36:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אחרת לא היית פותח את השירשור הזה...
ובכל מקרה - אני בהחלט ממליץ לכוון את הבולם למשקלך וסגנונך. אם אתה לא יודע איך נסה לקבל עצות או עזרה של ממש. ההבדלים יכולים להיות גדולים מאוד.
אבל הבעיה שלך לא נשמעת כמו בעיית ריבאונד (אלא אם כן הוא ממש איטי), אלא בעיית תפקוד כללית. לי זה נשמע שהבולם הקדמי שלך לא מגיב לקרקע, וזה יכול להיות בגלל קפיץ קשיח מדי, שיכוך דחיסה (Compression) ממש סגור מדי או חוסר תיפקוד של הבולם.
אני חוזר על עצתי מקודם - טיפול או קניית בולם בסיסי של חברה מובילה. בעלות דומה תוכל גם לקנות בולם טוב מדור קודם של אחת החברות הטובות - המחירים יורדים אבל האיכות נשארת.
|