הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/4/2010 8:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  היתה לי בעיה של התרופפות הזרוע
נושא: היתה לי בעיה של התרופפות הזרוע תאריך: 8/4/2010 8:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

עם טרווטיב. אמרו לי שזו מחלה אצלם. בסוף, למרות ששמתי לוקטייט על ההברגה, נאלצתי להחליף את הקראנק, וכבר החלפתי גם ציר מרכזי (למרות שעדיין היה במצב טוב).


חזרה לפורום