טקסט הודעת פורום
| 8/4/2010 8:42:00 AM |
|
נושא: היתה לי בעיה של התרופפות הזרוע תאריך: 8/4/2010 8:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
עם טרווטיב. אמרו לי שזו מחלה אצלם. בסוף, למרות ששמתי לוקטייט על ההברגה, נאלצתי להחליף את הקראנק, וכבר החלפתי גם ציר מרכזי (למרות שעדיין היה במצב טוב).
|
חזרה לפורום |
|
|